Zakres obowiązków

Pracując jako Młodszy Specjalista Obsługi Klienta Detalicznego będziesz odpowiedzialny/-a za:

  • sprzedaż i obsługę klienta detalicznego;
  • wsparcie klienta w wyborze najlepszych produktów BHP, wykorzystując wiedzę merytoryczną;
  • nawiązywanie i utrzymywanie relacji z klientem;
  • monitorowanie braków magazynowych, zamawianie i przyjmowanie towaru;
  • wystawianie faktur;
  • dbanie o właściwy sposób ekspozycji towarów.

Czekamy na Ciebie, jeśli:

  • masz doświadczenie w bezpośredniej sprzedaży i obsłudze klienta;
  • masz minimum średnie wykształcenie;
  • tworzenie ofert i zamówień dla klientów w systemach informatycznych (m.in. Ms Office) nie będzie stanowiło dla ciebie problemu;
  • posiadasz prawo jazdy kat. B;
  • z łatwością nawiązujesz relacje i lubisz pracę z ludźmi;
  • jesteś otwarty/-a na zmiany i chcesz zdobyć wiedzę z zakresu BHP.

Mile widziane będzie:

  • doświadczenie w branży BHP;
  • doświadczenie w pracy z kasą fiskalną i wypisywaniem faktur.

Co możemy Ci zaoferować:

  • Stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę;
  • Atrakcyjne, wypłacane na czas wynagrodzenie;
  • pracę w godzinach 8-16 / 9-17 według ustalonego grafiku, dodatkowo płatna praca w soboty w godzinach 9-13 (2 soboty w miesiącu);
  • Ubezpieczenie grupowe;
  • Dostęp do zaplecza socjalnego z pyszną kawą, herbatą i zapasem krówek.

UWAGA!

Według polskiego prawa, prawidłowo napisane CV zawiera klauzulę poufności pozwalającą na użycie Twoich danych osobowych w trakcie rekrutacji organizowanych przez pracodawców. Jej treść umieść w stopce CV (lub listu).

Aktualnie obowiązująca treść klauzuli poufności wygląda tak:

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 roku o Ochronie Danych Osobowych; tekst jednolity: Dz. U. 2016 r. poz. 922).

Upewnij się przed wysłaniem, że w Twoje CV i list zawierają powyższy tekst. Jego brak, może Cię zdyskwalifikować. Zwracamy na to dużą uwagę.